Något förbjudet...

Åh jag har ju några viktiga saker som jag vill skriva om... men de får bli en annan dag för jag är såååå trött. Idag har jag och Tina iaf varit på Blomsterlandet och det gick åt skogen. Vi gick och gick men hittade ingenting. Tillslut köpte jag saker som jag inte alls hade tänkt mig och ångrade mig i princip så fort jag dragit mitt kort. Så det är väl bara att åka tillbaka och lämna tillbaka de. Iaf ska jag lämna tillbaka en liten tunn trälåda som kostade 159 kr, det var den INTE värd! Men jag behåller nog de andra som jag köpte... det var något fruktansvärt...något förbjudet.... fejk blommor.... Men vad ska jag göra?! Jag ska göra en fin hörna med massor med blommor men de kommer inge solljus dit såjag tänkte blanda falska och riktiga så blir det lite billigare i längden.

Ja, ja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0