Ont i magen!

Fy tusan va ont jag har!! O idag borde det ha varit myssöndag, men så icke i nyttiga dagar. Men det var en jäkla tur för de hade inte gått ner en godisbit i min onda mage! Fast o anda sidan kanske jag inte skulle ha haft så här ont om jag inte ätit en massa konstiga inlagda grönsaker i självplock på CityGross. Hur som helst har det varit en i övrigt trevlig kväll för de var mys i soffan, bara jag och Rickard och på teven Patrik 1,5.

Annars har jag tokgosat med diverse håriga djur idag! Det började med en ursött valp hemma hos Jonte, sen for vi till Mamma där vi har söta men oberäkneliga Sushi. Till sist landade vi hos svärmor där det finns en hel gård med djur men framför allt tre goa katter och en stor luffs till hund! Jag älskar djur!!!!

Imorn hoppas jag på en bättre mage, men jag funderar på va de är som gör ont egentligen, för de gör ont uppe i magen, de känns som om de är i själva magsäcken... men vad vet jag? Godnatt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0