Pengar i fickan!

Idag har jag jobbat! Fy tusan så härligt. Pengar i fickan (inte bokstavligt) och så har jag haft något att göra idag, kan de bli bättre? Det var lite osäkert om jag skulle få jobba idag för en arbetskamrat kunde inte bestämma om hon var sjuk eller inte men när ja ringde upp på morgnonen 45 min innan jag skulle börja var det fortfarande orsäkert, tillslut fick jag iaf sätta mig i bilen och åka för att sälja blommor hela dagen! : )

Imorn ska jag till Eskilstuna, läskigt! Jag ska köra dig och jag och köra är ju inte sådär jättebra vänner, men det ska nog gå bra. Där ska vi diskutera hur det går för alla på sina praktikplatser och de ska bli jättespännande!

Men innan dess ska jag tvinga Rickard att plåga mig, för vill man vara fin får man lida pin...

Tjingeling och godatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0