Räkenskap

Nu har jag som lider av syndromet... ja va tusan hette de nu då?... ja, ja, jag är hur som helst inte kompis med siffror  Men nu har jag gjort upp en plan så att jag inte kommer att tjäna för mycket pengar enligt csn denna termin. Det är lite pysslande må jag säga. Men nu har jag en fin liten kalkyl så jag hoppas den stämmer.

Idag har jag jobbat, det var lite mer drag än förra söndagen men de gick bra. Nu är jag bra trött o väntar på att Rickard ska komma hem så vi kan landa i soffan för obligatoriskt söndagsmys.

Imorn blir det lunch på stan med Matilda, hon har rymt från Östersund så nu måste vi uppdatera varann om lite allt möjligt, men framför allt äta gooood lunch.

Tjingeling

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0