Sekretess

Jag har funderat på en sak... hur många gånger bryter man egentlingen mot sekretessen? Jag menar inte bara jag, utan alla i allmänhet. Det är väl egentligen så  att man knappt får prata om ett fall utan namn. Jag måste erkänna att de känns lite knepigt när man får frågan, - vad gör du om dagarna då? Och jag svarar, - det får jag inte säga. Riktigt så illa är det väl inte men jag kan ju säga att jag är på möten men mycket mer kan jag ju egntligen inte säga. Jag undrar om jag brytit något mot sekretessen i det jag har skrivit här i min blogg? Får man skriva att man blivit bjuden på tårta och kakor om man inte skriver vem som bjöd på det? Kanske överdriver jag totalt men klockan är bara 08.15 på morgonen och jag känner mig inte helt klar i knoppen för dessa tunga resonemang. Haha.

På tal om tårta så blev vi bjudna på tårta igår här på jobbet, alla satt och smaskade och jag tittade på!! Det var plågsamt! Men jag försöker tänka såhär, nu mer (eller för en stund iaf) så är jag en avstående godismissbrukare!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0