Studiebesök och kalas

Nu har jag 3 studiebesök inbokade!! Jippie! På måndag ska jag till Oxelösund till försörjningsstöd och sen om ett par veckor har jag 2 dagar inbokade på barn och ungdom i Nyköping och sedan 2 dagar hos en kurator på en gymnasieskola i Nyköping. Det ska bli riktigt spännande eftersom jag inte har så bra koll på vad man gör på dessa områden. Och då kan man ju fråga sig, är det inte lite konstigt att utbilda sig till något som man inte direkt vet vad innebär? Ja, egentligen är de ju helkonstigt. Men nu vet jag de till nästa gång ; P

Imorn ska jag vara på B-landet kl 8... inte jippie åt de. Men sen ska jag till min kära mor och fira hennes födelsedag som var i onsdags. De ska bli spännande och se hur mycket kalas det blir... förhoppningsvis inte så mycket, o sen får vi ju inte glömma earth hour! Men de tror jag inte blir några problem med min mamma som är så mån om naturer och framtiden!

Hej hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0