Hissa och dissa

Ja... ännu en dag av hårslitande på grund av analysuppgiften. Men det går framåt iaf! Jag är lite stolt. Frågan är bara om jag hinner klart i tid?!

I helgen ska jag iaf jobba så då kan jag inte plugga... vilken tur! Och nästa vecka har jag en hel del annat inbokat och sen jobbar jag tors-sön. Så det gäller att jobba hårt när jag har luckor i schemat... haha.

Jag tänkte göra en liten hissa och dissa-lista idag!

Jag börjar med att dissa - Dumma människor som inte kan hantera en spinningcykel! Bak med rumpan, tyngden på benen, avslappnade armar och STUDSA INTE PÅ SADELN NÄR NI SITTER NER!! Hur svårt kan det vara?! Hur kan man inte fatta att man har för lite belastning när man studsar upp och ner som en jojjo?!



Hur svårt kan det vara?!



Nu till hissa! - Tidiga mornar! Inte kunde jag väl någonsin tro att jag skulle uppskatta att gå upp tidigt och sticka iväg till gymmet eller gå på en morgonpromenad! Men det gör jag och det är underbart och väldens bästa start på dagen!


Jag tänkte köra lite hissa och dissa då och då, när jag känner att det är något jag vill få ur mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0