Livrädd

Vilken bra start på denna dag! När jag cyklade till träningen i morse så blev jag nästan överkörd! Det har aldrig varit så nära i hela mitt liv, min första tanke var, om något händer mig nu så har jag varken mobil eller plånbok på mig!! Hur ska dom veta vem jag är?!?! Rickard säger att jag alltid ska ha med mig mobil, nycklar och plånbok... det är kanske dags att börja med det...

Ja sen kom nästa grej, när jag kommer hem så inser jag att min nya cykel som jag fått av mamma inte står i cykelstället! Jag blir vansinnig!! Hur fan har detta gått till?! Visst, jag kan inte lova att jag låst den, alla kan fela men cykeljäveln hade ju punka! Vem fan har tagit den?! Jag var så jävla arg så jag kokade, bokstavligt talat, men min kamp för att hitta den är inte över på långa vägar, jag ska prata med alla i min trapp, sätta upp lappar i alla trapphusen och ringa polisen! Kampen är inte över!

Sen har jag ett litet ljussken i allt iaf och det var när jag var nere på Verksam och jag fick en så fin avskedspresent från allihopa! Det var en jättefin karaff och fyra glass! Det värmde verkligen i hjärtat!

Men sen var det tillbaka till den blodiga verkligheten! Min jävla analysuppgift... hur ska det gå? Vem vet.... inte jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0