Spontanresa

Igår fyllde Sandra 25 så hon och jag bestämde oss för att ta en tur till Heron City och gå på bio. Det blev en riktig spontanresa efter jobbet och det var jättetrevligt. Vi bilade upp och jag var allt lite nervös när det blir tre filer och så, men de gick ju bra.

Vi såg 17 again, och vi fick känna oss som 15 igen o bara mysa framför bioduken. Det var en söt film som absolut är sevärd med tjejkompisarna. När vi skulle åka hem och ta oss ur parkeringsgaraget var det en jäkla golf bakom mig som hetsade som fan. När vi sedan kom ut så brände han om mig och jag blev så jäkla arg!! Jag hade kunnat åkt ifrån den där lilla töntgolfen hur lätt som helst!! Sånt gör mig riktigt arg, jag var inte beredd och det var inte mina hemtrakter... På tal om hemtrakter så blev nog Sandra lite förskräckt över mina fördommar. När vi klev ut från bion och in i parkeringsgaraget så åkte mobilen, nycklarna, körkort och bankort ner i behån. Jag tänkte inte ta några risker! Men vi blev inte rånade utan kunde bli omblåste av den där jäkla golfen istället.

Nu väntar vi på Morgan och Tina o sen ska vi ut o äta, sen ska jag och Rickard hyra film och mysa hemma i soffan, för vilken dag är det idag?! JO MYSSÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0