Spyfärdig!

Igår blev det en liten improverad grillkväll ute i trädgården. Det var iskallt så vi satt och frös hela tiden, men gott var det. Allteftersom så trillade det in folk och tillslut satt vi 8 stycken runt själva grillen för att värma oss så vi klarade av att stanna kvar utomhus i härliga 7 grader, vilka vikingar (dumma svenskar) vi var!

Hur som helst så provade jag något som jag inte gjort på åratal, jag snusade... Hesse bjöd på någon härligt manlig snus och jag gillade ruset! Som tusan! Senare på kvällen ville jag prova en till.... och det skulle jag aldrig ha gjort, jag vet inte riktigt vad som gick knas men jag blev skitdålig, jag ville inte resa mig upp och när jag väl kom upp var jag spyfärdig, det gick dock inge vidare utan jag gick o la mig. När Rickard sedan kom upp vaknade jag och visste knappt var jag var, nu på morgonen känner jag mig bakis, va fan var det i den där snusen?!

I övrigt var det en riktigt trevlig kväll, mycket skratt och mat som delade hjärligt mun till mun... haha hur lät de där?! Men inte är vi knussliga i den här vänskapskretsen inte!

Idag ska jag till mamma och göra ett jordgubbsland, det ska bli härligt att få jobba med kroppen och så att träffa mig söta lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0