Utgång!

I lördags var det eurovison song contest för hela slanten och fan va kul vi hade. Jag och Tina bjöd på en fin uppvisning när Norge vann, jag tror hela huset hörde oss. Jag har dock inte sett och hört bildbevisen som Mia och Tina har... men det kommer nog och biter mig i arselt en nykter dag. Haha.

Hur som helst så gjorde jag något ganska oväntat! Jag gick ut, på krogen! Helt otroligt, jag som vägrar och har vägrat ett bra tag nu. Men jag är väl på rätt spår nu... kanske. Det var ganska kul faktiskt. Förutom alla småbarn, det är inte min grej att festa med 18 åringar. Jag fick se en härlig uppvisning av lite mer provokativ dans... så att säga... problemet var bara att detta var den pryda dottern til en utav mina **************. Men, men så kan det vara.

Igår gick det riktigt bra ändå och jobba faktiskt, gick upp tidigt och cyklade till jobbet. Idag har jag dock mått mindre bra, har ont i ryggen och känner mig alltmänt sliten.... så uppsatsen gick sådär.... men det går ju framåt... om än i snigelsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0