4 timmar

Idag har jag haft en bra dag. Lite skola först, sen en 4 timmars lunch. Det var bara hur mysigt som helst. Vilka goa flickor dom är, Linn och Camilla. Vi bara pratade, pratade, pratade och pratade. Det var nog dom längsta lunchgäster som den restaurangen haft. Sen tog jag en supersnabbis på stan och fyndade, och då menar jag FYNDADE! Två superfina klänningar för totalt 162 kr! Halva reapriset, sånt gillar jag!

Sen blev det bussen hem och lite mat. Efter det så tog jag mig faktiskt i kragen och stack och tränade.

Förresten har jag ju inte skrivet om förra helgen. Men det var skitkul, make up festen var lite seg, men jag vi fick ju smaka på världens godaste choklad så nu är jag såld! Sen blev det lite förfest och sen dansade vi halva natten på dansgolvet med 90-tals musik och jag var antagligen tillräckligt full, för jag gillade det. Haha. Kvällen blev dock riktigt sen, men det är mitt eget fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0