AHHHHHHH!!!!

Varför händer det här mig?

Min mobil har spunk... utan mobil är man otroligt sårbar!! Herregud alltså! Hur ska detta gå? Just ikväll hade jag ju massor att fixa med per telefon... men det gick ganska bra ändå! Jag och mamma skulle boka en resa upp hit för henne och det är ju lite lättare om man kan prata med varandra om bra alternativ. Men då löste vi det såhär! Jag ringde till Rickard via msn och han ringde mamma och genom högtalartelefonen så kunde jag och mamma prata med varann, haha. Teknikens under! Och med en otekninsk mamma så var det, det enklaste sättet. Nu kommer hon iaf på ons! JIPPIE! Ser fram emot det såååå mycket!

Kanske, kanske har Ullis en mobil hemma så hoppas, hoppas att det går att lösa det så, så länge.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Har en jättegammal mobil här hemma... tror att det funkar sådär iaf!

2009-11-30 @ 22:06:37
Postat av: Petra

Jag vill oxå ha mammabesök eller åtminstone ett mosterbesök :(

2009-12-01 @ 21:52:49
URL: http://pthegirl.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Mmm de ska bli underbart! Men du kommer väl ner till jul så då får du träffa allihop! :)

2009-12-02 @ 07:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0