Kyla o mums

idag snöar det igen! Det ser ut som att vinterlivet här uppe verkar arta sig!

För övrigt så har jag antagligen en galen granne! Hon har spelat Tom Jones - Copycat (insåg precis att det inte finns någon sån låt?! Men det är inte hans pussycat låt iaf men det är någon gubbe som sjunger någon vidrig gammal dänga iaf!) hela morgonen! OM och OM och OM och OM IGEN!! Det kan inte vara ett friskhetstecken!!

Så här ser iaf livet ut i en campingstuga i östersund, superkallt på golvet så det är flecetofflor på jämt! Sen var det ju det här med värmen... det går ju sådär, men va tusan, som tjej är man inte så kinkig....




Bakade bröd gjorde jag i lördags också! Fast dom blev inte så goda...det är kanske en fördel om man följer receptet... men... jag har ju lite svårt för sånt!



Mums med godaste frukosten också. Äter mina hembakade brödskivor varje dag. Har blivit brödoman på sistone, jag som hade uteslutit bröd ur min kost. Nu är det en utav favoriterna (brödet ligger alltså under kalkonen och keson). Förresten måste man äta bra mat om man ska orka med livet, nu förtiden får jag ju promenera till skolan också! Nu ska jag ut och pulsa i snön till skolan! Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0