Nov. 14, 2009

Igår var det ju fredagen den 13:de men det märkte inte jag. Jag hade en jättetrevlig dag på alla sätt. Gjorde dock slut på en hel del pengar och det är ju egentligen knepigt när man knappt har några pengar men nu är det helt enkelt - sparkontot, here i come.

Men idag blir de full fart, började att göra naglar på mig själv igår. Det var ju evigheter sen, men nu är det dags igen. Hoppas jag hinner lägga upp lite kort på naglarna senare. Ikväll drar jag iväg på makeupstores 5 års jubileum på Plaza, men vad ska man ha på sig?! Dresscode välvårdat....

Under tiden tänkte jag hinna med att göra klart naglarna, städa, laga mat, träna, sminka och fixa mig samt ta mig till coop och apoteket. Bråttom, bråttom, vi får se vad som hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0