Ohyggligt

Har varit ohyggligt dålig på att skriva på sistone.

Jag vet inte vad jag har för ursäkt, på ett sätt är jag bra sugen att sluta blogga och skippa min facebook...men så gör man väl inte.

Sen tror jag att jag har lite prestationsångest när det gäller bloggen. Visserligen är den fulare än fulast eftersom jag inte vet hur man gör om sin blogg, men, men. Ett annat problem är att jag då känner presstation över att innehållet då måste vara jättebra eftersom bloggen är så ful. Jag måste lägga upp många bilder, måste skriva korta inlägg så folk orkar läsa, måste skriva intressanta saker men inte för personliga och inte skriva allt för stötande saker... knepigt det här. En blogg är ju lite som en dagbok, problemet är bara att alla kan läsa den och tro mig! Jag skulle inte vilja att folk läste min dagbok...

Ja, ja så kan det vara och så kan det kännas.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0