Snö och naglar

Igår snöade det så fint, men det kom tyvärr inte så mycket. Men det verkar iaf som att kylan har kommit för att stanna så vi får väl hoppas på att det snöar på framöver också. Nu är det alltså deffinitvt slutcyklat...



Igår hade jag Mimmi som nagelkund också! Återigen gick det sådär, varför är mina kunder så kalla att akrylen kristalliserar sig?! Men det var bara att fixa till. Blodutjutellse blev det också! Den värsta någonsin tror jag, jippie så bra. haha. Fast det ordnade sig. Är allt lite ringrostig. Men fina naglar blev det och Mimmi verkade supernöjd och... smått funktionshindrad....





För övrigt vill jag inte skriva om allt som går åt skogen i livet just nu....


Kommentarer
Postat av: Ullis

NÄ inte åt skogen.. :( Är väl för att vi bor i skogen ;)

Mys att ni fått snö, jag kommer upp imorgon igen, hoppas den ligger kvar till dess.

2009-11-29 @ 13:45:40
Postat av: Petra

Nä inte slutcyklat, du köper ju vinterdäck ju. Så gjorde jag förra vintern. Funka fint :)

2009-11-29 @ 19:59:21
URL: http://pthegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0