Uppdatering

Nej jag har inte gått under jorden.

Jag har bara haft en jättetrevlig helg i Umeå! Det var så kul och träffa kusinen och hennes barn. Jag hoppas att jag kan åka upp igen inom en inte allt för lång tid. Sen var ju ute och partajade i lördags för Ange hade inflyttningfest. Det var jättekul och jag kände mig som en riktigt fjortis för systemet var ju stängt så jag fick snylta lite på alla andra. Men vi var ute och skakade rumpan och hade kul. Jag lyckades dock på i mig lite mer alkohol än jag borde så när Elle var uppe kl 8 så sa jag - det är bäst att vi sticker nu för jag är fortfarande full!! Haha, bilresan gick sådär, mådde bättre, mådde sämre. men roligast av allt var stoppet i Sundsvall när Mattias demostrerade hur det lät med ljudboken i baksätet.. det är svårt att för mig att förklara här men jag och Elle skrattade så vi grät. Det kändes som den tiden när man var ung och lättroad... hmmm....

Men nu sitter jag iaf och skriver hemtenta, det är mitt straff i vardagen...

Uppdaterar snart igen!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja du...ljudbok är en bra uppfinning! =)det var så jäkla roligt alltså! (skrattar fortfarande)

2009-11-04 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0