Bitter

Dags att dissa! Är det inte jobbigt med negativ inställning? Men är jag rätt person och prata om det? Jag som en gång var drottningen av negativitet! Men det är jobbigt när man ser människor som är så bittra och mår dåligt. Jag önskar att jag kunde slita tag i dom och säga - Le! Var glad! Livet är underbart! Jag har varit där! Tro mig, jag mådde inte bra och tro mig igen, livet måste inte vara så!

Det låter väl iofs lite överdrivet att livet är underbart för så känner jag uppenbart och verkligen inte jämt. Men i det stora hela så är det faktiskt så. Ta hand om människor omkring dig, var inte så bitter!

Det är ett skydd, en kaxig och taskig attityd är bara ett dåligt försvar. - Mig kan ingen skada Jo det är precis det som händer, varje gång någon behöver säga dom orden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0