Tis 13/20

Jag har varit dålig på att skriva på sistone. Men det har varit så mycket, både roligheter och tråkigheter.

I helgen fick jag iaf vara på Daltorp och det var mysigt, trots våra miljoner husdjur till vinterflugor. Men Rickard sover bra, trots deras eviga surr. Men han tycker att jag ska vara glad för det är iaf inte såna flugor som anfaller människor...

Så här fint är det iaf dukat i vår lilla stuga



I skåpet har Rickard hittat lite salt från... förr i tiden.



Sen så hittade jag Sessan på en stolpe, hon var så snäll och ställde upp som modell. Djur är verkligen underbar, djur och natur. Jag längtar tills jag ska få bo på landet och odla i mina land och plocka frukt från mina fruktträd.

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0