En gnutta glöd

Usch, jag mår lite dåligt. Jag längtar hem, jag längtar till Rickard, till mitt hem och allt som är mitt liv där hemma. Det är väldigt tufft och väldigt mycket i skolan nu och det blir bara värre så det hjälper väl inte direkt till på vägen.
Men jag zappade lite på tvn för nån dag och såg vem dömmer amy? och jag kommer ihåg det programmet från när jag var liten. Jag tyckte att den äldre kvinnan som spelar socialarbetare var hur häftig som helst och hennes arbete var jättespännande. Hon var en sån härlig stark kvinna och det gjorde hennes karraktär och det sociala arbetet ännu mer spännande. Jag önskar att jag bara får/har en liten gnutta av den glöden och styrkan. Men jag får väl försöka tänka på det när jag sliter med mitt plugg. Men det är väl egentligen inte pluggandet i sig som är problemet utan det dåliga samvetet för att jag inte pluggar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0