Dramatik

Då sitter man på bussen till Umeå! Jo, visst är det så och trådlöst internet har dom på bussen också. Men jag måste säga att det var bra dramtiskt innan jag kom på bussen. Visst jag var ute i liiite sen tid för att ta mig ner på stan, men i helt okej tid! Problemet var att det kom ingen jävla stadsbuss, tillslut när paniken var total ringde jag taxi. När taxikillen kom sa jag att det vara bara att snabba på för jag hade bråttom, när han fick reda på att bussen gick kvart i blev han lugn. - Men det är ju nästa 20 min kvar, var lugn. Men jag kan inte vara lugn, tider och skit är det värsta jag vet! Så jag blev väl den mest hysteriska kärring som han kört den dagen!

Men nu kustar jag runt ute i skogen för vi åker inlandsvägen till Umeå, lite spännande faktiskt, fast jag ser iofs ingenting så jag ska prova o titta på lite webtv så får vi se hur det går.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0