Fynd - nej

Jag köpte ju en cykel, ett riktigt fynd för 700 kr! Den har visserligen skramlat och låtit en del sen första stund men de är lätt fixat tänkte jag. Så jag tog mig till Egons cykel för lite reparation. Jag frågade vad han trodde de skulle kosta - ja runt 800 kr. Jag - Va?! Kan ni räkna på det och ringa mig? Det gjorde dom och lämnade ett medelande igår och sa att det skulle kosta 1033 kr! HELT SJUKT! Det känns inte som jag har gjort ett fynd längre...

Men jag ringde upp och han berättade att det var en hel del fel på den så i samrådan med Rickard så sa jag ja... Imorn blir jag 1033 kr fattigare. Men som Rickard sa så är det väl en skitkvalité cykel som allt skakat loss och sönder på. Men vadå? Så kan det gå? Och en liten cykelaffär ska väl också gå runt. Det här är en sån sak som man bara ska betala och se glad ut, det är ingen idé och tjura. För vet ni vad? Bland de värsta jag vet är snåla människor som... resten kan ni nog ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0