Härlig söndag!

Idag har jag haft fullt upp, det har varit en jättebra dag så jag är laddad med bra energi.

Jag skulle följa med Linda till kyrkan men det var inställt så vi gick till en annan kyrka och det var kul. Det var en frikyra som heter EFS kyrkan. Men jag ser verkligen fram emot nästa sön då vi kan gå till Lindas kyrka istället! Jag är ju lite skeptisk till det hela men jag vet inte vad man behöver känna och tycker för att gå till kyrkan. Jag tror ju att det är bra att tro, men jag tror också att tro är farligt. Men jag har ju en väldigt stark tro, och det är att jag tror på människan, det är viktigast för mig.



Senare blev det grupparbete i skolan, på en söndag!!! Helt sjukt, men det var faktiskt kul och det var så fridfullt och sitta i skolan där det var alldeles lugnt och öde, typ.

Sen blev det stress och hast för jag hade glömt bort att jag bokat mig på ett bodybalans pass. Men jag hann och det gick bra. Jag var lite orolig för handen men nu verkar den mycket bättre!

Nu har jag ätit blodpuddig med keso, lingonsylt och morötter! Vilken söndagsmiddag va! Men jag gillar det, så det så!

Glömde mig mobil hemma idag, inte så bra, 8 missade samtal och 4 sms, hur gick detta till? Var alla tvungna att höra av sig bara för att jag för en gång skulle glömt mobilen? Knas

Tjingeling!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0