Körslag och krig

Ikväll cyklade jag ner i kylan till Sofia och Linda för lite tvmys. Elin var där också och hennes jättegoa kompis Isabell. Det blev körslaget för hela slanten och sen youtube-klipp med shan da man. Vi hörde en riktigt rolig låt också, men den finns inte på youtube så jag kan tyvärr inte lägga upp den : ( Men men, Östersund hette den iaf och spelar faktiskt lite dom inskränkta tankar som jag har... även om dom inte handlar om just Östersund.

Sen var det bara att trampa hemåt igen, och jag som äntligen fixat dit cykellysen! Jag är så stolt.

Förresten har jag inte pratat med Rickard på hela dagen. Jag har ju glömt att skriva att han är ute i "krig"! Det är övning i Nyköping så istället för att Rickard skulle få sova hemma i sin sköna säng blev han tvungen att sova i ett tält med ett gäng gubbar och en hund som sängkamrat. Dom är även tvungna att vara nattvakt för att elda för att få värme i tältet och Rickard ska vara beredd att åka ut om han får något viktigt uppdrag... ja... vad ska jag säga? För det första är det kul att Rickard ska sova på detta vis eftersom han knappt tål att sova med mig! HA,  HA säger jag åt det (med ironi i rösten) Men Rickard kontrade med, - men tänk om det blir krig.(han menade att de behövde träna och mobilisera sig Jag kontrade tillbaka - ja då får vi väl ta det då.



Och som sagt, kanske är det något allvarligt krig där hemma för jag har inte fått tag på honom.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0