Turné



Så här ser det ut när man är ute och far med sin syster och mamma som jag var igår. Vi var på turné i Tystberga. Haha, ja jag förstår hur det låter men det var en massa (några) ställen som hade öppethus och loppis och sånt.

Jag fyndade en hel del, en väska, en plånbok, en barnleksak (AHH!!!), ett halsband och en ljusstake. Och sen köpte jag lite rökt korv till Rickard också.

Här är den härliga väska, gammal och sliten, ca 70 kr





Här är den lagom tantiga plånboken, 10 kr!!!





O sen leksaksbilen.... hur tänkte jag nu? Typ, 50 kr



Det var en riktigt trevlig dag, trots regnet som öste ner till och från. Till slut hamnade vi på Daltorp för en fika och mamma och Emeli köpte lite honung. Jag tror allt att Emeli blev lite småkär i Acke.

För övrigt så kom 4 st genomblöta pojkar ut till Daltop, Rickad, Jonte, Nisse och ett nytt tillskott i Mc-klubben,  Micke. De var alla ute och lekte i skogen med sina motorcyklar, hujedannemig att alla lever fortfarande....

Här på kvällen har jag och Rickard varit hos Elle och Axel, jag lånade väl sisådär... 17 filmer eller något. Men det kan vara bra att ha för jag ska väl upp till Östersund på tis.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0