Mat

Just nu mår jag bra, och vet ni varför? För att jag sköter min mat. Varför gör man inte det oftare?

Jag kan jättemycket, mer än många. Och tro mig det har tagit många år, många tårar, mycket bantande, tokätande, tränande, mycket pengar och många människor med kunskaper som kan både kost och känslor.

Problemet är att jag inte alltid använder mig av mina kunskaper. Jag är själv ett riktigt pucko när det gäller mat ibland men det jag måste säga att det gör så ont att se andra som är värre! Jag vill bara ta tag i dom och skaka om och skrika - du kan inte leva sådär!!!!!.... men det gör jag inte.

Jag blir iofs lite imponerad av människor som inte äter på en hel dag, fast det är för att jag inte förstår varför dom inte dödar någon på grund av sitt låga blodsocker, det skulle jag göra.

Nej frukost, lunch, middag och gärna några mellanmål så är livet på topp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0