OND!

Nu måste jag skriva om något jobbigt...

Risken finns att jag hänger ut någon men jag nämner inga namn. I helgen har jag  varit med och delat upp ett liv. Jag har hjälpt någon att flytta ut allt denne äger ur det som en gång var deras.

Jag blir så arg, denne andre i denna föredetta tvåsamhet har f*n knappt varit delaktig. Denna har glömt * år som om det var ingenting. Men var det verkligen så? Hur kunde denna människa som inte ville ta beslutet att gemensamt göra slut istället bara avsluta allt själv och ett par veckor senare vara med en tjej som presenterar sig som dennes flickvän? Hur gick det till?

Gör det ont? Gjorde det ont? För i hel**te, har du några känslor? Om det gör ont, visa det! På något j**la vis! Det fanns två i denna föredetta tvåsamhet, låt henne veta att det gjorde ont för dig också.

Denne bor uppenbarligen inte i deras föredetta gemensamma lägenhet. Gör det ont? Saknar du att det faktiskt var ni som levde i den? Gömmer du dina känslor i en annan? För * år kan inte bara vara borta, över, glömda hur som helst. Det funkar inte så... det kan inte funka så.

Och hur? hur kunde du helt plötsligt ha ork och vilja att låta allt stå åt sidan som förr var så viktgit för dig. Din föredetta flickvän gav alla, allt hon kunde. När hon föreslog det som du nu uppenbarligen vill göra sa du blankt nej, förstår du hur ont det gör? Förstår du vad ont är? FÖRSTÅR DU ATT JAG TYCKER DU ÄR OND!?

Kommentarer
Postat av: Din och bara din...

Jag gråter när jag läser detta. Jag önskar bara att vi kunde få svaren från annat håll.....Jag älskar dig Josefin. Puss så ses vi snart igen

2009-10-06 @ 00:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0