Snöar

Både idag och igår har det snöat lite smått, jag kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt. Idag är också en riktigt bra dag för det är den första dagen (sen  förra lördagen) som jag inte måste till skolan. Jag ska tvätta, städa och så måste jag renskriva intervjun som vi gjorde igår. Så helt pluggfritt blir det inte men, men.

Igår hämtade jag min cykel förresten, skulle ju ha hämtat den i torsdags men dom hade glömt att fixa den... Ja vad ska jag säga. Inte ens var dom trevliga när jag hämtade den, jag frågade om dom skruvat fast styret för det stod inget om det men då stötte han fram att de hade dom gjort men inte tagit betalt för... som om jag skulle bli imponerad? Priser var 1033, samma som förut, trots att dom tog en dag till på sig. Jag är en missnöjd kund. Noll servicekänsla!

Tillbaka till något kul, igår gick jag på stan med Linda och Sofia en sväng, det var matmarknad på torget så det var riktigt mysig. Det blev en kvart kolbulle men den var tyvärr inge go. Men, men så kan de vara ibland. Vi konstaderade iaf att det var väldigt mysigt att gå på matmarknad, i goda vänners lag medans snön singlade ner.

Igår blev det lite idolkväll hos Ulrika också, jag lyckades traska nästan hela vägen tillbaka hem (iofs bara några 100 meter) innan jag insåg att jag tagit fel jacka. Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0