Unnat mig

Imorn ska jag fara till Umeå, det är lite pirrigt. Jag är ju en sån där nervös och töntigt orolig person, men de ska nog gå bra. Det ska bli kul också! Spännande och se dom småkusinbarnen (som inte är så små längre iofs).

Idag har jag unnat mig lite grejer.... har lite dåligt samvete, det måste jag erkänna. Men, ett par byxor, ett par leggings, en topp... hmm och så klippte jag mig också. Först måste jag säga att tjejerna på Gina Tricot var så snälla! Två gånger fick dom gå in på lagret och leta efter rätta storlekarna till mig, och det gjorde dom så snällt! Det är godhet de! Tycker jag iaf.

Sen klippte jag mig också som sagt... 400 kr.... men hon var så noggrann, la verkligen ner tid på mig! Hon var en modig frisör också för hon klippte massor på min hårt sparade längd... men det behövdes ju. Men sen tog hon tyvärr inte så mycket på uppklippningen så de var lite synd, men, men.

Men imorn drar jag iväg!! UMEÅ OCH SEX TIMMARS BUSSRESA, HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0