Varför nervös?

Imorn bär det av, o jag är skitnervös. Varför är jag det?! Jag är så töntig, men sån är jag. Kan aldrig slappna av, tror alltid att något ska gå fel. Men jag känner mig lugn inför seminariet iaf och det är ju skönt.

Imorn ska jag ju åka buss för fösta gången, det ska iofs bli skitmysigt men å andra sidan så har jag aldrig gjort det vilket gör att jag blir nervös. Haha. Men snart är jag hemma, eller inte riktigt, vi ska ju bo på Daltop över helgen men de ska bli såååååå mysigt.




Buss från Östersund till Stockholm



Tåg från Stockholm till Södertälje



Sen tar vi dom sista milen i vår gula fara (dock inte denna, vår är skruttigare och med svensk regskylt)


För övrigt vet jag inte om Rickard kan hämta mig imorn för han är inkalld för att leta efter en 88 årig man som sprungit bort, inte bra! Men, men då får vi väl lösa så att någon annan kan hämta mig.

Bye bye for now

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0