Gos på trappan

Nu är jag hemma igen, riktigt härligt. Resan hem gick bra, riktigt smidigt faktiskt! Sen har jag varit på Daltop hela helgen och det har varit superhärligt! Vi måste fixa något vettigt att sova på men annars.. nej vi måste fixa massor men det är härligt iaf.

När vi kom fram på kvällen var det så härligt, sjärnklart och en varm stuga att somna i. Vi delade den ios med en hel del vinterflugor som vi damsög upp och släppte ut efter bästa förmåga men va tusan, bor man i en gammal skrock så gör man...

På lördagsmorgon gick jag upp och ut i det fina vädret. Jag och Acke satt och gosade på trappen. Djur är livet!!!!

                   

Nu är det dags att bädda säng och så efter en myskväll med storbildstv över hela väggen, härligt, härligt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag är medveten om att det är en miljon härligt i de här inlägget!

2009-10-01 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0