Ensamboende igen

Då var man själv, imorse gick Matilda till skolan för att skriva tenta och sen kommer hon att åka hem til kära lilla Nyköping.

Det känns både bra och dåligt att hon åker hem för det är ritkigt roligt att ha henne här. Men det är svårt att bo två personer på en så liten yta men det leder iofs till många skratt.

Idag ska jag äntligen ta mig i kragen och cykla och träna. Det är verkligen på tiden, men jag har ju äntligen köpt mig en cykel! Det är en trevlig historia och jag hoppas jag kan uppdatera er om den och lägga upp lite bilder på min fina cykel lite senare.

Nu ska jag krypa under täcket igen för det var riktigt längesen jag fick göra de! Det har varit så otroligt mycket plugg på sistone! Sen ska jag röja gärnet här hemma så det blir fint!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0