Familj + hus

Va härligt det är att vara hemma! Igår var jag hos Sandra och hennes familj i deras nya hus! Det var superkul, lilla Alexander har växt som tusan och är nu är liten pojk som pratade med mig och beordrade var jag skulle ställa skorna och hänga jackan, han var så otroligt söt! Jag ville bara krama honom!

Dom håller på och renoverar och grejar så det blir toppenfint. Men jag var bara tvungen att ta kort på tapeten i köket! Jag är helt kär i den! Hade jag köpt huset så hade jag slagits med näbbar och klor för att få behålla den som fondtapet på ena väggen iaf... men ju jag lite speciell smak.

Men titta och njut säger jag bara, fast kortet gör iofs inte verkligheten rättvisa i detta fall.






Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är helt med på din sida. Det man minst kan förvänta sig är ju i alla fall en fondvägg, absolut.

2009-09-07 @ 20:44:19
URL: http://pthegirl.blogspot.com/
Postat av: Anonym

den är cool men inte hos mig, Maja

2009-09-08 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0