Härlig dag!

Idag har jag haft en riktig toppendag! Mimmi och jag gick en promenad ihop i det fina vädret, det var varmt för en gångs skull! Vi gick ner till vattnet och det var så fint och mysigt. Vi bara satt där och lyssnade på vattnet som rullade in över stenarna.

Efter en snabblunch drog vi ner på stan och träffade Elin och så köpte jag en jacka! Helt otroligt! Men nu har jag nog en jacka som ska klara den kommande istiden här uppe.

Efter det gick jag och Mimmi på bio, flickan som lekte med elden. Den var jättebra men nja... jag är inte mycket för att gå på bio. Det kostar massor med pengar och sen är det en massa störande människor omkring en. Idag var det en man som satt bakom oss som "stönade" lite opassande ett par gånger under filmen... hua.

Men, men. Dagen har iaf varit hur lång som helst och jag har haft det jättebra. Jag ska gå ner till vattnet många gånger framöver för det känndes bra i hela kroppen!

Förresten så slutade jag kvällen igår genom att titta på Heroes på datorn, det är kanske inte att rekomendera, var bra nervig när jag skulle sova. Men nu verkar det som att det blir lite Heroes ikväll iaf. Jag får väl helt enkelt tuffa till mig!

Godnatt... snart iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0