Hur blev det så här?

Hur blev det såhär? Meningen var.. eller nej det var det aldrig men jag är hemma och ska göra en tenta! Men jag hinner inte, det är tusen andra saker som ska göras, och nu pratar jag inte om strunt som jag brukar kunna hitta på utan det är sjukhuskörningar, jag ska till vårdcentralen, röntgen, arbetsterapheut och till Maggan. Sen har vi faktiskt min bokade tisdag som jag ska spendera med Sandra och hennes barn, det har varit bokat länge!! Sen dyker min morbror upp med min nästan nykläckta kusin och då vill jag ju såklart se henne!

Hur blev det så här? Kan jag lova mig själv att plugga imorn? Förutom en liten stund när jag ska träffan Maggan?

                         


Kommentarer
Postat av: Petra

Vill oxå träffa vår nykläckta kusin Alma :( Lyllo du

2009-09-29 @ 19:19:21
URL: http://pthegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0