Iiiiiissssskallt

Igår hade jag en jättetrevlig dag! Först blev det lunch på stan och sen tog jag och Johanna en promenad till campingen och sen åkte vi på shoppingtur! Det är ju alltid kul att göra slut på pengar.

Men idag är en underbar dag för idag ska vi åka hem! Efter min underbart givande föreläsning idag, nej förresten mitt i så åker jag och Matilda hem.

För övrigt så började väl inte morgonen ultimat för Matilda duschade i en evighet så när jag klev in blev vattnet snart iiiiiissskallt. Trevligt, trevligt men vad gör det när man snart är jag hemma?! Vi hoppas att vi är hemma vid 8 tiden så det blir snabba puckar och inga massa matpauser och kisspauser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0