Uppdatering

Halloj, nu tänkte jag uppdatera med lite bilder som inte blivit av. Förra lördagen så regnade de som tusan så jag tog bussen ner till stan och gjorde lite ärenden. På torget så säljer dom en massa närproducerade varor och de är så jäkla mysigt! Så jag köpte på mig lite morätter och musli, supermysigt!




Sen har vi ju min fina cykel och den historien började ju faktiskt samma lördag när en vänlig själ. Jag var ju ute efter en cykel och frågade på en loppis men hon visste inte var man kunde få tag på bagnade cyklar men så sa hon att hon hade iofs en cykel som hon inte använde och på den vägen är det. I tisdags hämtade hon upp mig och sen fick jag köpa denna superfina cykel för 700 kr. Hon var så söt tanten för hon skickade med lysen, en liten pump och så självklart en hjälm! För jag fick absolut inte cykla utan hjälm! Vilken goding!






Så här i efterhand måste jag erkänna att den låter lite suspekt och känns inte helt stabil att cykla på, jag borde väl lämna in den på lite service eller nåt. Men för 700 kr var det ett kap tycker jag!

Nu ska jag plugga lite och sen får vi se vad som händer men ikväll ska jag till Mimmi för hon ska bjuda på middag, supermysigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0