Mitt furuhem!

Nu kommer dom! Bilderna över mitt lilla hem i Östersund. Så luta er tillbaka och njut över den underbara synen av furu, furu och....FURU!

Min vackra och inbjudande ingång...



Min hall och den nyinköpta mattan!



Ovanför dörren har jag denna som jag fick för många år sen av en vän



Badrummet, till höger är den liiiiilla duschen men de gick inte att få någe bra kort på den.



Kort taget från "köket"



Notera min underbara trasmatta på golvet!



Köket med matplats



Mitt stora kök...



På min minimala frys sitter denna som jag fick av min underbara Tina!



Utsikten med de omtalade stängslet...



Furu, furu, furu i mitt hjärta, haha.



Ja så ser det ut, för er som vet hur det ser ut i mitt vanliga hem förstår att detta är något helt annat, även min egen inredning är ganska annorlunda för hit till norr kommer dem saker som jag inte vill ha hemma... typ, haha.

Så vad säger ni? Kan jag bo här?

Just nu regnar det som tusan ute... inte kul. Jag tänkte promenera till Johanna ikväll och titta på lite Idol och så men... i det här vädret vetitusan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0