Vill ha!

Nu är det snart dags för hemfärd! Det känns helt underbart, jag ser fram emot 8 och en halv timme på bussen till Stockholm, haha. Vi får se om jag känner samma sak när jag är framme.

Jag kom nyss hem från en promenad med Ulrika och hennes hund Rasmus. Jag vill också ha en hund! Jag vill, jag vill, JAG VILL! Men, men.

Min mormor blev opererad idag också, men det har gått bra. Hon är stark min mormor. Jag hoppas för guds skull att detta inte är något som är ärftligt... eller jo jag vet att chansen ökar om någon i ens familj har det men... jag hioppas ändå att det inte så väldigt ärftligt...

Nu ska jag laga mat, är superhungrig

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sanna

TACK så jättemkt! Vad kul att du tycker det!

2009-09-23 @ 20:14:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0