Allt möjligt

Vilken dag! Dom går så jäkla fort och jag får så lite gjort... eller jag får massor gjort men det räcker ändå inte!

Hur som helst så vaknade jag kl 6 och väntadet på att mamma skulle komma, hon sa ju att hon skulle bege sig tidigt hemifrån men... ja... hon dök upp efter 12, haha. Det är lite olika det där, vad man betraktar som tidigt ; P

Sen blev det lite riv och slit i garderoberna hemma innan det bar av för en secondhandtur på stan. Det blev inga större fynd men en liten kofta iaf. Sen komma lillasyster till stan så blev det lite kinamiddag och sen bio för allihopa. Det blev Alice i underlandet och den var riktigt bra faktiskt!

Tack min lilla mamma och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0