Frukost

Så här fin frukost får man när man besöker Tina, såååå mysigt!


Idag är det dags att dra kosan hemåt igen. Jag mår lite sådär för vi var ut igår och ja... en låda vin var visst lättare att dricka slut på än vad vi visste....

Sen!!! Hade jag TOKÅNGEST igår. Min c-uppsats ska vi inte ens prata om, väntar på ett mejl där jag blir halshuggen vilken sekund som helst. Sen var vi på stan och shoppade MASSOR, inte bra för eknomin är inte på topp just nu. Hur som helst hade jag sån ångest för shoppingen så jag blev tvungen att ringa Rickard och beklaga/erkänna/söka tröst.

Hur som helst så har det varit mysigt att vara här och jag hoppas jag kan åka snart igen. Sen får vi se när jag kommer hem. Ska ju åka tåg ikväll o ja.... jag behöver väl inte säga mer om den saken....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0