Hårt jobb

Igårkväll kl 21.20 hade jag ett halvtimmes långt samtal med min handledare?! För det första var det en lite underlig tid men... det var ett givande samtal. Jag vet inte hur många gånger han upprepade att han avråder mig att gå upp... jag sa att jag förstår det, hur skulle han kunna tillråda någon när han inte ens fått se en enda sida analys?! Det är nämligen så att idag kl 12 är sista dagen för att avanmäla sig... men jag har alltså bestämt mig för att köra ändå...

Hur som helst så vill han ändå vara mitt stöd och tror att jag har chans att klara det, - fast i dagsläget så avråder jag dig. Jag frågade om han var tvungen att upprepa det hela tiden, och de var han tydligen. Haha.

Men nu är det hårt jobb som gäller o jag hoppas att jag inte kommer uppdatera bloggen så mycket... Jag ska försöka förmå mig själv att terorisera mig handledare så mycket som jag bara kan, han sa att han ändå inte har så mycket bokat nästa vecka och på kvällarna har han heller inte så mycket att göra så vi ska höras mer på telefon... ; P

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till!! Kör hårt så du blir av med skiten..

2010-04-10 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0