Irritation

En sak... som jag har gått och irriterat mig på riktigt länge och som går mig på nerverna mer än någonsin nu är det här med facebook och msn. Alltså, när man skriver på en blogg, då kan människor välja om dom vill gå in och läsa den bloggen eller inte! Jag väljer t.ex. att inte läsa endel människor bloggar för att dom skriver om saker som jag inte vill veta något om, t.ex. hur mycket folk pluggar. Men! När det gäller facebook och msn då är det ju väldigt svårt att "missa" alla som "tvingar" på mig information som jag inte vill veta! Det är inte lätt att komma undan, och det är inget jag kan göra något åt, jag får helt enkelt försöka hantera magontet som jag får.

För övrigt så är jag förkyld och känner mig allmänt hängig... men.. vad får man inte för sina synder.

Plugga, plugga, plugga

Var iförresten  Karlstad hos Elin lör-sön med Sandra. Hon körde som en riktig pärla dit! Jag körde fel på vägen hem... vägrade tro på gps-tanten så... ja de tog lite längre tid än planerat. Men jag och Sandra hade så mycket att prata om så de gjorde inte så mycket.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0