Kanin mot tårar

Då har jag fått ett svar från min handledare! Det kom igår, på en söndag! Helt sjukt, men han har verkligen gjort ett nogrannt jobb! Han är riktigt bra, fast de ger ju mig lite ont i magen. För som sagt, jag vill inte det här, det är inte kul! Jag vill bara överleva!

Hur som helst så är de bara att tuta och köra idag... och Polenresan imorn... kunde inte komma vid ett sämre tillfälle... fast det är inte Polenresans fel, utan mitt, vad är det för fel på mig? Jag tror aldrig jag gjort ett så dåligt jobb. Och det är just nu som det behöver vara som bäst!

Men jag ska göra så gott jag kan, mer kan jag inte göra...

Förresten, för att undvika att plugga så ville jag bara visa att min Hoya blommar! Luktar jättegott och är så fin!  Sen har jag en chokladkanin som jag fått av Rickard, den får agera nödkanin idag för dagens förväntade tårar (har redan bitit av öronen i förebyggande syfte).

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0