Massa kul!

Idag är sista dagen hemma, shit va tiden har gått fort! Helt otroligt!

Just nu har jag egentligen massor att skriva om men det får bli en annan gång. Idag har jag iaf varit på Daltorp och morbror och Alexandra var där och hälsade på med lilla Frida och Alva. Det var jättekul och Frida trivdes nog som fisken i vattnet, hon var så modig och nyfiken! Frida kavat enda ut i fingertopparna!

För övrigt så har Rickard hittat en diskettläsare så ikväll har jag gått igenom några gamla disketter och hittat massor med kul!! Jag är så lycklig!!! Hittade en text som var skriven 00 där jag skrivit ner en massa tankar och känslor om livet och tiden efter att mina föräldrar skiljdes. Jag kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i den, men de blir inte ikväll... det blir någon gång när jag känner mig redo! Gud va glad jag är att Rickard är som han är ibland ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0