ÖVER

Nu är det verkligen över... uppsatsen skickades igår o ja... känslan är obeskrivlig. Tom men fylld, orolig men glad. Det var så häftigt att vakna imorse och inte känna panik över att man måste sätta sig vid datorn igen, jag bara låg där och ja.... kände in känslan av frihet.

Fast jag har iofs jobbat idag, så så fri är jag väl inte egentligen. Men det har gått riktigt bra, började rätt illa iofs när redan andra kunden var helt dum i huvudet och blev skitsur på mig och beklagade sig när hon gick. FAN va less jag blir på sånna idioter! Bittra gamla jävla kärringar!! Fan att hon ens ska få mig ur balans och förstöra mitt blogginlägg!! För övrigt gick de iaf bra, mycket bra till och med! Igår lyssnade jag nämligen på boken konsten att vara snäll och jag tror det påverkade mig och gjorde så jag orkade hålla humöret uppe. För visst finns de faktiskt trevliga människor där ute, det gör de! Fast... de finns en hel del skit också. Jag fick göra en bukett också, under skitstress och tokpress, men den blev skitsnygg och hon blev nöjd med sin rosa blomsterbomd!

Ikväll har jag och Rickard varit och ätit på Black Angus, de var första gången och det var helt okej. Men nu ska det mysas ner i soffan och titta på film! Underbara lördag! Imorn är det jobb igen,$$$$$$$

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0