Straff

Ja det finns inget annat att säga.... sen igår har jag fått mycket för mina synder....

Kom till Östersund igår och vad blev kvar på tåget? Plånboken. Jag orkar inte dra hela historien men jag ringde sj och dom sa att de inte gick att få tag på tågvärden så om plånboken fanns kvar skulle den hamna på hittegodscentralen i Stockholm. Vet ni hur det är att leva utan pengar? DET ÄR HEMSKT!!! Jag känner mig helt handlingsförlamad. Jag måste säga att jag ångrar mitt byte av bank just nu också! Jag kom på att jag hade ju mitt pass så jag kan ju hämta pengar på bankkontoret men då har dom inte kontanthantering!!! Vilken lite struntbank!! Suck och pust! Något positivt var iaf att dom hittat min plånbok på tåget, pengarna var dock borta, typ 400 kr, surt! Men den finns iaf och det känns bra, nu får jag leva med att överföra kontanter till en kompis som får hämta ut dom till mig, härligt liv!! Och så lär de vara tills jag kommer hem till Nyköping igen.

Imorn är det dags för opponering.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu var det längesen du skrev.........kom loss nu...vill läsa lite skvaller ;)

2010-04-30 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0