Elins djurpark

Hos Elin var det lite av en djurpark, fyra helt underbara katter! Jag ville ta med mig Ragdollkatten Pontus hem. Sandra tyckte att lite svinn får man ju räkna med när man har besök. Jag ansåg att Elin har så många att hon nog inte skulle märka om någon fattades. Men, men jag tog inte med honom hem iaf.


  

Stella, supersöt men lite småblyg för mig och Sandra. Men Elin sa att Stella brukar vara den modiagste av dom.



Alice, tidigare namn Vindy men Elin tyckte att det var diskriminerande att döpa en vindögd katt till de så hon bytte : )

  

Gammelgubben Sanny, han bosatte sig på Sandras väska och verkade allmänt förälskad i den.



Här har vi honom, har ni sett något så sött?! Pontus av rasen Ragdoll var HELT UNDERBAR! Så som jag vill att dom ska vara, man kunde göra som man ville med honom och han bara låg i min famn som en ullig liten bebis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0