Barns stora lycka

Frihet och frihet, här är det full fart hela tiden! Haha, inte en lugn stund, veckan är fullproppad med saker som ska göras! Attgöralistan bara växer och växer. Men idag räknar jag med att få en hel del gjort.

Igår hade jag iaf en underbar dag, det började med att jag fick träffa lillkusinerna som var på besök hos mormor.

Efter det bar det av till Daltorp med Sandra, Amanda och Alexander. Vi hade jättekul!! Det blev så lyckat! Barnen var först lite nervös men sen lossnade det och vi hoppade runt i höet och klappade lamm och red en sväng på hästen Låtta. Att se ett barns stora lycka över det lilla är helt obetalbart! Jag hoppas det blir många fler turer dit ut i sommar! Sandra fick för övrigt se när ett litet lamm kom till världen! Hon var överlycklig!


  


  

Här är några härliga kort från gårdagen. Bildn nr 1, barnen på höskullen, bild nr 2, Amanda håller koll på Bonita när hon borstar sin favorit Låtta. Bild nr 3, Alexander myser med med ett litet lamm, Bild nr 4 dags för matdags och kidsen hade stor koll på hur en nappflaska skulle användas.

Idag hoppas jag att mamma kommer förbi så vi kan rensa gärnet i mina garderober, jag kan inte öppna dom utan att det ramlar ut saker!!

Förresten så sitter jag i telefonkö just nu till transportstyrelsen, nu är det på g med mitt mc-kort!! Har kollan synen så det är klart!! Men nu ska det frågas frågor, vad gäller egentligen med prövotiden och får jag verkligen övningsköra med Rickard som fick sitt körkort "spärrat" förra året?

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0